lördag 24 januari 2009

Min vän Annas möhippa!


Om en vecka gifter sig Anna & Stefan! ska bli jättekul att fota deras bröllop, världens gulligaste par :-) Träffade dem första gången när jag precis öppnat min gamla studio vid Karlaplan, hade halva priset på fotograferingar första 2 veckorna och Stefan nappade, en vecka senare kom Anna och tog bilder då hon var avundsjuk på sin fästmans bilder... sen dess har jag bla. fotat och gjort hemsidan till deras uppsättning "Ronja Rövardotter på Kastellet" 2007+2008. 

Så idag hade vi möhippa för Anna som började bli orolig att det inte skulle bli nåt då det bara var en vecka kvar och hon skulle jobba idag-trodde hon! vi skaffade vikarie och kidnappade henne på jobbet, var på spa på Erstabadet, sen fotade vi en kalender i studion och sen middag med singstar hos en av tjejerna. supermysig dag!

Vi fick som uppgift att ta med varsin liten personlig present till Anna, och så skulle hon gissa vem den var ifrån. Jag fixade till en av bilderna från första gången vi möttes och hade den i en matchande ram. Det är den ni ser ovan!

1 kommentar: