lördag 28 mars 2009

Lars & Viktoria 28 mars 09


Idag fotograferade jag detta urmysiga par i studion! Viktoria bar Lars mormors klänning från 60-talet som burits på 4 bröllop vill jag minnas att de berättade... helt underbar klänning, bara älskar annorlunda bröllopsklänningar o vintage är ju bara sååå snyggt, det tillverkas inte sån spets numer! Gjorde inget att paret var supertrevliga också! Det var Viktoria som friade på skottdagen förra året ;-)

Kunde inte låta bli att lägga lite äldre touch á la 80-tal på vissa av dessa, med lite softat och så, trots att jag egentligen är lite allergisk mot den typen av bildbehandling tycker jag det passade rätt bra denna gång, hehe...

och hur söta var inte näbbarna!


2 kommentarer:

  1. Åsa, helt underbara bilder! Din entusiasm och värme lyser verkligen igenom i bilderna, du fick oss alla att stråla. Stor kram! /Viktoria & Lars

    SvaraRadera
  2. söta ni är... Ni strålade så fint av er själva! återigen mina varmaste gratulationer!

    SvaraRadera