lördag 30 maj 2009

Hanna & Zakaria









Idag var jag i Sundsveden utanför Österhammar och fotade detta härliga par! Hanna liknade en grekisk gudinna i sin mammas brudklänning! Solen strålade ute i den svenska idyllen, otroligt mysigt att komma ut på landet en sån här dag, och när man dessutom får vara med om ett så fint bröllop kan det bara inte bli bättre! har ca 20 myggbett som minne också ;-)

Malin och Marcus som jag fotograferade vid Tyresö slott i oktober var gäster och kommer snart bli föräldrar!

Så ett stort grattis till båda paren! H&Z: Jag önskar er en underbar resa, njut njut njut!!!!

Klicka på bilderna för att se dem större :-)

1 kommentar:

  1. Vilka underbara bröllopsbilder, alla är så fina och somringa, men jag förstår att det är rätt så mycket jobb just nu. Själv sliter jag oxå nästan all ledig stund med att sy, har mycket mer sytt än det som ligger på bloggen. kram

    SvaraRadera