fredag 15 maj 2009

Karin, Tomas och lille Simon







Idag hade jag den enormt stora äran att både fota och vara vittne på Karin och Tomas bröllop och 10-årsdag! Bröllopet har hållits helt hemligt fram tills nu, och jag och min mamma som var med som andra vittne är de enda som visste om vad som skulle ske denna soliga dag på Tyresö Slott! 

Jag har fått följa den här lilla familjen i snart två år, Karin kom till ateljen en gång i månaden under hela graviditeten och sen har jag fotat lille Simon varje månad under hans första år! Det har varit helt fantastiskt att få följa den växande magen och sedan vår lille supermodell från litet knyte till den store killen han är nu, hela 14 månader har han hunnit bli... så ni kanske förstår varför det känns extra roligt att även få vara med denna dag, jag blev riktigt rörd under den korta ceremonin! Sist jag var på Tyresö slott var under fotograferingen av vårt eget bröllop, så även platsen har blivit mycket speciell för mig, idag var det dock mycket lummigare än när vi var där den 7 mars....

Brudparet var så himla fina, det bara lyste om Karin och killarna var riktigt tjusiga i matchande skor och kläder :-) och imorgon bär det iväg på en veckas resa för familjen!

Återigen mina varmaste gratulationer och ett sort stort tack för att jag fick dela den här dagen med er!!!!!

4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt par dom verkar vara, lite coola på något sätt. :D Underbara bilder som vanligt ;)

    SvaraRadera
  3. Jätte fina bilder. Och Karin om du läser detta du är så vacker! Sara

    SvaraRadera
  4. Vad otroligt vackra bilder! Helt rörd blir jag.
    Stort grattis till er karin & Tomas
    Kramar/jennifer

    SvaraRadera