tisdag 2 juni 2009

Sennis lilla Saara


Idag fick jag äntligen träffa lilla Saara, min vän Sennis dotter som föddes den 12 mars i år! De bor i Finland så det blir att vi inte ses så ofta tyvärr. Sist jag träffade Senni skulle vi på restaurang och skulle ha juice till maten istället för en öl ;-) tog ett tag innan jag kopplade- lät ju gott med juice! Så då fick vi veta varandras nyheter, hon skulle få barn och jag skulle gifta mig, samma månad!

Då Senni har två vänner som gifter sig denna vecka, en 30 maj och en 5 juni så var det ju ett perfekt tillfälle attkomma till Stockholm och visa upp det lilla underverket!

Eleonora som jag känt sen dagis och sen gick i samma klass med på franska skolan var också förbi idag, planerar en liten photoshoot... den får ni se om några veckor!

Fotade även Moas 1-årsbilder och Sofies studentfoton idag :-) 

1 kommentar:

  1. Tänka sig! Nu är den lilla babyn en vacker tonåring på 13 bast. O längre än mig som är mormor Leenu.

    SvaraRadera