söndag 15 februari 2009

Helena & Tobias Alla hjärtans dag 09










Trodde jag var ledig denna helg, men så fick jag ett mail av en kollega... Hon hade blivit dunderförskyld och kände att hon inte var i form nog för att fota något så viktigt som bröllop. Så istället fick jag det stora nöjet att fotografera detta vackra par i ett vintrigt Vaxholm!

Min underbare sambos svar på att jag skulle jobba på alla hjärtans dag var: klart du ska hjälpa en kollega! pusspusspuss älskling....je t'aime! (se förra inlägget...)

Klicka på bilderna för att se dem i lite större format :-)

4 kommentarer:

  1. Kul att fota ett bröllop på alla hjärtans dag. Själv låg hela familjen jättesjuk, jag & magnus förskylda och rasmus magsjuk och ida lite allmänt hängig.
    du får försöka komma in på min shop, alla andra kommer ju in... oavsett webläsare, men du surfar via mac va, inte för att det borde påverka. Vi ses den 28 feb! kram

    SvaraRadera
  2. Fint med vinterbröllop - jag gifte mig i november - hade en svanjacka...ååååå mins och ler!

    SvaraRadera
  3. riktigt fina bilder du tar! :D

    SvaraRadera